1. Kokia yra garažo garantija?

Fiziniams asmenims garažui suteikiame 24 mėnesių garantiją, o įmonėms ir valstybės institucijoms garantinis laikotarpis yra 12 mėnesių. Mūsų konstrukcijose naudojama skarda yra pirmos klasės.


2. Iš ko susideda garažas?

Mūsų garažai yra pagaminti iš kampuočių ir šaltai lenktų profilių. Dažytų grunto dažais, kurie apsaugo nuo korozijos. Trapecinė skarda TŲ profilis ant sienų, T14 ant stogo.


3. Ar norint pastatyti plieninę garažą reikalingas leidimas?

Visiems statiniams reikalingas leidimas, net lauko tualetas ar šiltnamis įstatymuose yra statinys, kuriam reikalingas leidimas. Supaprastintas projektas iki 80 kv.m. nereikalauja nuolatinės statybų komisijos, sąlygų sąvado, bet jį vis teik reikia suderinti su vyr. architektu. Tokių supaprastintų projektų kainos prasideda nuo 150 Eur. Supaprastintas iki 80m² gali būti ir gyvenamasis namas.
Galite patikrinti ar reikalingas statybos leidimas:
http://apklausos.vtpsi.lt/index.php/518183?lang=lt
 
Įstatymas:
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/585f9850c05211e688d0ed775a2e782a/asr

 


4. Ar yra mokestis už garažo ankeravimą?

Ankeravimas į garažo kainą neįskaičiuotas. Tai mokama paslauga – klauskite kainos  867658402. Pastaba: mes netvirtiname prie trinkelių, betono blokų ir grindinio plytų!

 

5. Kaip užsisakyti garažą?

Garažą galima užsisakyti taip:
  • Telefonu

  • El. paštu

  • Per mūsų el.puslapį

Kad užsakymas būtų priimtas, turite pateikti:
  • Užsakyto garažo matmenis (plotis, aukštis, gylis)

  • Pristatymo adresą

  • Asmeninius duomenis

  • Pageidautina, kad du kontaktinius numerius

6. Kada mokėti už garažą?

  • Mokėjimas fiziniams asmenims paprastai atliekamas grynaisiais pinigais įrengus garažą. Taip pat galima atsiskaityti banko pavedimu – prieš planuojamą surinkimą.

  • Mokėjimas organizacijoms, valstybinėms įstaigoms, komercinės teisės bendrovėms gali būti atliekamas banko pavedimu po surinkimo, iš anksto pateikus įmonės steigimo dokumentus.

* Nestandartinių konstrukcijų atveju reikalingas išankstinis mokėjimas (avanso suma derinama individualiai).

7. Kada pateikiama pristatymo informacija?

Paprastai informuojame klientą apie pristatymą likus 1-4 dienoms iki atvykimo.

 

8. Kiek laiko užtrunka surinkimas, jei turiu paruoštą pagrindą?

Tipiško garažo (3x5) įrengimas trunka apie 30 minučių. Voljero montavimas paprastai trunka apie 20 minučių.


9. Ar yra kokių nors nuolaidų?

Taip, nuolaidų pasiūlymus ir specialias akcijas galite rasti mūsų svetainėje arba ieškoti pasiūlymų reklamos portaluose. Tačiau naujausią informaciją ir kainas galima rasti mūsų svetainėje www.superstal.lt

 

10. Kas turi paruošti pagrindą?

Klientas privalo pats paruošti ir išlyginti pagrindą prieš pristatydamas užsakytą produktą. Tam skyrėme specialiai parengtą patarimų skiltį.

 

11. Ar išrašome PVM sąskaitą faktūrą?

Taip išrašome PVM sąskaitą faktūrą už plieninę konstrukciją. Per 7 dienas nuo pardavimo fiziniams asmenims dienos. Įmonės nuo sausio 1 d. privalo pateikti sąskaitos faktūros duomenis garažo užsakymo metu. Tuo atveju, jei sąskaitos faktūros duomenys (kiekvienai įmonei) nepateikiami užsakant, SUPERSTAL atsisakys išrašyti PVM sąskaitą faktūrą pagal galiojančius įstatymus.

 

12. Ar garažas gali atlaikyti sniego apkrovą?

Pastaraisiais metais žiemos Lietuvos teritorijoje nebėra tokių gausių sniego kritulių, tačiau būtina išvalyti stogą esant didesnėms krituliams. Mes neatliekame tyrimų, patvirtinančių konstrukcijos stiprumą, nes 90% užsakymų atliekama pagal užsakymą, o konstrukcija pritaikyta pagal užsakyto garažo parametrus. Jei klientas nori turėti tokius duomenis, jis privalo apie tai informuoti SUPERSTAL užsakant garažą ar voljerą. Už tokius tyrimus ir (arba) skaičiavimus bus imamas mokestis, o pristatymo laikas gali būti ilgesnis.

 

13. Aš turiu dvivėrius vartus metaliniame garaže, bet aš negaliu įdėti spynos į skyles,atrodo, kad jie yra blogai suvirinti. Ką turėčiau daryti dabar?

  • Dažniausia šios situacijos priežastis yra prastai išlygintas garažo pagrindas.

  • Jei nėra lygio, automatiškai visas garažas didesniu ar mažesniu mastu turės nukrypimų, todėl vartų sparnai taip pat bus kreivi. Vartai yra suvirinti iš pelėsių, todėl jie turėtų būti tolygiai suvirinti.

  • Esant tokiai situacijai, pirmiausia rekomenduojame išlyginti pagrindą ir tada patikrinti, ar kažkas pasikeitė. Jei niekas nepasikeitė, visada galite gauti informacijos techniniais klausimais telefonu: 867658402

14. Ar turiu dažyti voljero lentas?

TAIP, jei užsisakėte voljerą su lentomis ar medinėmis grindimis, turite jį dažyti beicu / laku, kad apsaugotumėte medieną nuo drėgmės. Jei mediena nėra apsaugota, ji gali deformuotis ir kai kuriais atvejais net  įtrūkti, už kuriuos įmonė SUPERSTAL nėra atsakinga. Mediena anksčiau buvo apsaugota tik impregnantu. Nudažius voljero lentas bet kokia spalva, jo negalima bus grąžinti, kai grąžinimo laikas dar nėra pasibaigęs ir užsakytas voljeras nebuvo gamintas pagal specialų užsakymą.

 

15. Ar man reikia dažyti konstrukciją?

Klientas privalo pats iš karto po montavimo pritvirtinti konstrukciją prie žemės. Dažytos ir cinkuotos konstrukcijos dėl gamybos technologijos turėtų būti papildomai apsaugotos viršutiniu dažu sluoksniu.

 

16. Grąžinimo sąlygos: kokios yra prekės grąžinimo sąlygos?

Klientas - fizinis asmuo turi teisę gražinti prekę per 14 dienų nuo prekių pristatymo klientui dienos tik tuo atveju, jei prekė yra grąžinama, t. y. ji nebuvo pagaminta pagal kliento specialų užsakymą. Prekių grąžinimo sąlygos:

  • Ant gaminio neturi būti naudojimo požymių.
  • Produktas neturi būti sugadintas. Jei nebuvo parašytas aktas, kuriame nurodomi produkto trūkumai, daroma prielaida, kad klientas gavo prekes be trūkumų.
  • Išmontavimo išlaidas padengia klientas (jis skiriasi priklausomai nuo įsigytų prekių) - išmontavimo išlaidas nustato pardavėjas arba pats išmontuoja savo atsakomybe ir savo sąskaita.
  • grąžinimo transportavimo išlaidas padengia pirkėjas (tai priklauso nuo konstrukcijos parametrų ir atstumo iki įmonės būstinės). Grąžinimo transportavimo kainą nustato pardavėjas. Taip pat galite perduoti tokią paslaugą išorinei įmonei, teikiančiai didelio dydžio transporto paslaugą.
  • Klientas privalo pateikti banko sąskaitą, į kurią bus grąžinti pinigai.
  • Grąžinimas bus atliktas po to, kai produktas bus grąžintas, ir nustatoma, kad produktas buvo išsiųstas atgal pagal terminus ir patvirtinimą, kad produktas nebuvo sugadintas.

17. Kodėl garažo konstrukcija rūdija?

Garažo konstrukcija rūdija, nes ji padengta tik grunto dažais. Šie dažai tepami giluminiu (ne miltelinių) metodu. Atmosferos sąlygomis, kuriose yra didelė drėgmė, tai yra natūralus procesas, vykstantis su plienu. Mes, kaip įmonė, nesame atsakingi už tai, kad rūdys patenka į mūsų pagamintas konstrukcijas. Galima užsisakyti konstrukcijos dažymą viršutiniu sluoksniu, tačiau imame papildomą mokestį. Šio tipo dažymas atliekamas rankiniu būdu, todėl ir tokioje situacijoje mes nesuteikiame garantijos konstrukcijos dažymui, nors rūdžių patekimo tikimybė tikrai yra daug mažesnė arba rūdžių paveiktas paviršius bus mažesnis.

 

18. Kokios prekės grąžinimo pagal garantiją, o kokios ne?

Garantija taikoma mechaniniams defektams, pvz., vyriui nutrūkus, t. y. tiems, kurie atsirado dėl gamintojo klaidos. Garantija negalioja trūkumams, atsiradusiems dėl netinkamo gaminio naudojimo, taip pat dėl tiems, kurie atsirado dėl gamtos jėgų. Skardos įbrėžimams ar įlenkimams taip pat netaikoma garantija dėl gaminio specifikacijos. Jei transportavimo metu atsirado skardos įlenkimų ar įbrėžimų, tokio tipo pažeidimams netaikoma garantija. Mes stengiamės pristatyti savo produktus kuo geresnėmis sąlygomis ir kuo mažesnėmis sąnaudomis, todėl jų atskiros dalys nėra supakuotos atskirai, o tai leidžia mums sumažinti išlaidas, susijusias su produkto pakavimu. Jei klientas nori apsaugoti produktą pakuotėje, organizuokite savo transportą, kad išvengtumėte transportavimo defektų. Klientas turės padengti papildomas išlaidas, susijusias su produkto pakavimu. Šių išlaidų suma priklausys nuo užsakytos metalinės konstrukcijos parametrų. Mūsų automobiliai yra pritaikyti transportuoti mūsų gaminius taip, kad, visų pirma, transportas vyktų saugiai ne tik vairuotojams, bet ir visiems žmonėms, kurie transporto metu turi tiesioginį ar netiesioginį kontaktą su mūsų produktais. Visi skundai nagrinėjami individualiai. Skundai priimami tik elektroniniu paštu adresu reklamacje@esuperstal.pl

19. Kada galiu nutraukti sutartį?

 

Pirkimo ir pardavimo sutartis gali būti atšaukta tik tuo atveju, jei garažas / voljeras / vartai nebuvo atlikti pagal kliento užsakymą. Jei nebuvo išankstinio mokėjimo nereiškia, kad produktas yra standartinis. Standartinio garažo matmenys yra 3x5 aprašymas nuorodoje: https://www.superstal.lt/produkty/1/cinkuotas-garazas-3m-x-5m-i-rusis  visi pakeitimai, tokie kaip praplatinimas, susiaurinimas, pailginimas ar sutrumpinimas, stogo nuolydžio keitimas, spalvos pridėjimas, langų pridėjimas, durys ar kiti papildymai, kurie nėra įtraukti į kainoraštį, daro produktą pagamintą pagal individualu užsakymą ir yra negrąžinamas.